گروه تدریس خصوصی کامپیوتر ، فتوشاپ و طراحی سایت روشا

گروه تدریس خصوصی کامپیوتر ، فتوشاپ و طراحی سایت روشا

آموزش کامپیوتر و معرفی نو آوری های دیجیتال
گروه تدریس خصوصی کامپیوتر ، فتوشاپ و طراحی سایت روشا

گروه تدریس خصوصی کامپیوتر ، فتوشاپ و طراحی سایت روشا

آموزش کامپیوتر و معرفی نو آوری های دیجیتال

تولید محتوای وب چیست؟

مسلما طراحی درست و علمی یک وب سایت ، اصل و پایه مورد نیاز برای موفقیت یک وب سایت است ، اما نکته ای که گروه بسیار بزرگی از صاحبان وب سایت ها آن را نادیده میگیرند، این است این محتوای و مطالب وب سایت شما که بازدید کننده  ، خریدار یا حستجوگر خدمات را به راهی وب سایت آنها خواهد کرد و نه فقط ظاهر زیبای سایت.

    

از این رو مدیران وب سایت های و صاحبان مشاغل علاوه بر دقت کافی برای تهینه و تنظیم یک وب سایت علمی ، درست و بهینه شده برای موتورهای جستجوگر ، با افزایش چشمگیر رقبا در فضای مجازی به این واقعیت دست یافته اند که باید وب سایت هایی با محتوای مناسب و کاربردی داشته باشند ، تا بتواند به اهداف تعیین شده دست یابند.

با توجه به این مهم ، گروه طراحان روشا ، با توجه به تجارب گذشته خود ، اقدام به ایجاد طیفی از خدمات تحت عنوان خدمات تولید محتوا نموده است .

.

.به طور کلی به جمع آوری، تنظیم و درج ، نوشته ها ، تصاویر ، فیلم ها و سایر مدیا ها و همچنین اطلاعات مربوط به محصولات ، تولیدات و خدمات مرتبط به یک به کسب کار،سازمان و … را تولید محتوا در فضای مجازی می گویند!

تولید محتوا یعنی اینکه متخصصان ما ، هر مطلب ، تصویر و مدیایی را که مرتبط با زمینه فعالیت شما، و باعث جذب مخاطبان به وب سایت شما می شود را گرد آوری و در وب سایت شما قرار می دهند.

این خدمت همچنین می تواند شامل مدیریت کامل وب سایت شما ، یعنی درج اخبار، اطلاعیه ها ، اطلاعات محصولات خدمات ، پاسگویی به سوالات بازدید کنندگان و … باشد.

.

.

با توجه به هر آنچه که گفته شد، مسلما این نتیجه حاصل می شود ، که محتوای یک وب سایت ، دارایی اصلی یک وب سایت که مخاطب بدنبال آن است و اگر محتوای وب سایت شما ، آن طور که لازم و ضروری و اصلی است ، درج و انتشار نیافته باشد، بخش اعظمی از هزینه هایی که صرف طراحی وب سایت شده است از بین خواهد رفت.

هر چه مطالب و محتوا درج شده در یک وب سایت بیشتر باشد، شانس بیشتری برای مورد توجه فرار گرفتن و افزایش بازدید و در نتیجه میل به سمت اهداف طراحی وب سایت خواهد داشت.

..

متخصصان تولید محتوای روشا ، چون طراحی وب را درک کرده اند ، با بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر آشنایی دارند و همچنین دارای تجربه قبلی در این زمینه هستند ، می توانند محتوایی بهتر، کاربردی تر و هدفمند تر را برای وب سایت ها ایجاد نمایند.

همچین روشا به شما این اطمینان را می دهد که در وبسایت های تخصصی  ، محتوای وب سایت شما ، توسط کارشناسان آن رشته و آن حوزه تولید و انتشار خواهند یافت ، از جمله زمینه های تخصصی که کارشناسان روشا آماده همکاری هستند می توان از : کارشناسان و دانشجویان کارشناسی رشته های : کامپیوتر، مدیریت،حقوق ، بازرگانی ، هنر و … نام برد .

 

.

رتبه بندی محتوا را در وهله اول ، نیاز مشتری ، زمینه فعالیت وب سایت و درخواست مشتری تعیین میکند که عبارت است از  :

محتوای عمومی :

مطالب و محتوایی که مناسب عموم مردم است ، و هر فردی با هر سطح علمی می تواند مخاطب این محتوا باشد ، مثل مطالب سرگرمی، سایت دانلود فیلم و موسیقی و …

محتوای نیمه تخصصی :

محتوا این مطالب شامل مطالبی است که افراد مخاطبی که به دنبال یک خدمت یا یک محصول در یک حوزه خاص است را به وب سایت شما رهنمود می نماید. اکثر کارخانه جات ، شرکت ها و صاحبان مشاغل نیازمند این نوع محتوا هستند که ذر آن علاوه بر اینکه محصولات یا خدمات با روش های مختص فضای مجازی معرفی میشوند ، کارشناسان مربوطه محتوای مربوط به زمینه فعالیت را تولید و منتشر میکنند.

محتوای تخصصی :

این نوع مطالب و محتواها ، مسلما مختص وب سایتهایی معمولا علمی و تخصصی است که  مخاطب آن خاص است و باید توسط کارشناسان و بعضا متخصصان امر تهیه و تنظیم شود که گروه روشا با بهره مندی از این کارشناسان بخوبی می تواند محتوا مورد نیاز مشتری را تولید نماید.

هزینه ی این امر به صورت دوره ای بوده و با تعداد روز و سر فصل مطالب ، متغییر است .

گروه تولید محتوای روشا : 02144169258    - 09128475892

.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.